Wie scho bi Tirana ha ych kai Ahnig wie stargg Ujpest isch. Ych nimm emool aa bessers Challenge League-Niveau, si sinn jo gääge Vaduz wyterkoo. Vo däm här isch dr FCB nadierlig klaare Favorit, aber es muess halt alles immer zeerscht gspiilt syy. Drotzdäm: dr FCB schyynt jo guet druff z syy, ych hoff uff e Sieg mit ai, zwai Gool Underschiid.
Ybrigens kaa me dr Match im "Free TV" uff TV24 luege.
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Ich kenne den Gegner auch nicht besonders gut, hätte aber vermutet, dass Ujpest auch in der NLA mitspielen könnte. Trotzdem sehe ich Basel als klaren Favoriten. Einen Sieg mit zwei Toren unterschied würde ich sofort nehmen. Damit wäre der Mist schon fast geführt, was wohl helfen würde, um am Sonntag die beste Leistung abzurufen.
Gegen den FCB spricht höchstens, dass ich mich saumässig auf die nächsten Spiele freue. Darauf folgt i.d.R. oft ein Dämpfer.
ich wäre mit einem sieg schon extrem zufrieden, ein unentschieden würde ich auch sofort nehmen. der gegner ist für uns ja kaum einschätzbar, aber aufgrund den meldungen aus den medien müsste der FCB sich da in 2 Spielen schon durchsetzen...
ich hoffe zudem, dass die mannschaft an die leistungen aus den bisherigen spielen anknüpfen kann, auch wenn die gegner (bis auf gc) sich ja eigentlich nicht wirklich gewehrt haben, resp. vielleicht auch einfach zu schlecht waren, um sich wirklich wehren zu können. keine ahnung, ob budapest dies können wird.....
Dr FCB isch kai Tabälleplatz. Dr FCB sin mir alli. Zämme. Und Erfolg isch nid alles im Lääbe.
Basel ganz schwach, schlimmer als gääge Tirana in Halbzyt 1. Kasami e Totalusfall, zem Glygg het dr Rahmen dä scho vor dr Pause uusegnoo. Frei in dr IV isch halt aifach nyt, laider bruuche mer dr Pelmard linggs usse. Palacios bitte au uusenää, Katastroophe-Bass vor em 1:0 und au sunscht nyt => Esposito bringe.
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Immerhin e Laischtigs-Staigerig in HZ 2 - was aber au nit schwäär gsii isch noch däm Saich wo si vor dr Pause gschuttet hänn. Und dr Gäägner het au no ewäng gholfe. Schlächt spiile und drotzdäm gwynne, die Säsong kunnt glaub guet...
P.S.: Dr Pelmard isch dr bescht Transfer syt em Cabral!
Das war eine zähe Sache und das Besten am Spiel war das Resultat. Zudem ist es sicher positiv, dass die Mannschaft in einem gewissen Mass reagieren konnte und auch der Trainer den Mut hatte, aktiv einzugreifen (und einen Spieler wie Kasami sehr früh rauszunehmen). Das Spiel ist zudem hoffentlich ein gewisser Schuss vor den Bug, der die Mannschaft am Ende weiterbringt.
Einmal mehr zeigte sich, dass Basel Mühe hat, wenn der Gegner früh und aggressiv drauf geht. Mich erinnerte das Spiel etwas an das Duell gegen den LASK, wobei dieser spielerisch sicher noch stärker war.
Pelmard hat mir v.a. in der zweiten Halbzeit gefallen. Meiner Meinung nach sieht man aber, dass er kein Linksverteidiger ist. Hier wäre vielleicht ein Transfer noch gut. Solange Padula verletzt ist, gibt es da ja keinen Back-up für Petretta, der ja aktuell auch ausfällt.
Wyterkoo isch Pflicht und sett aigetlig au kai Brobleem syy. Dr Fanti isch hitte nit im Stadion, mir hänn e Aaloss mit dr Seibi Alti Garde. Ych tipp (und hoff...) emool uff e loggers 2:0.