Ych ha no welle 2-1 tippe, mit em üblige Zittere bis zum Abpfiff...
Und jetzt im Ärnscht. Irgendwie bin ych hi- und härgrisse. Was mir aigentlig gfalle hett, isch dr Yysatz. Me hett d Zwaikämpf gsuecht und dergege ghalte. Derfür z vyyl aifachi Ballverlüscht. Hinde weniger Panikorcheschter als au scho, aber zwüscheduure halt unnötigi Ussetzer. Fascht scho beschte Lausanner isch dr Zhegrova gsi. Vyyl z vyyl Ballverlüscht und die hänn denn zu gföhrlige Gegeagriff gfiehrt. Dr Lindner dunggt mi sicherer als dr Nikolic. Und... ych ka s immer fascht noonig glaube, dass ych das saag: Dr Pululu ka me langsam bruuche!
Alles in allem: Wichtige, wenn au ehnder erkrampfte Pflichtsiig. Aber irgendwie dunggts mi, do könnt no öbbis go. Im Positive...
Ich habe Lausanne stärker erwartet und hätte im Vorfeld eher auf ein Unentschieden getippt. Insofern bin ich mit dem Sieg zufrieden. Teilweise sieht es recht ansehnlich aus, auch gegen einen defensivkompakten Gegner. Die eigene Verteidigung ist aber zu anfällig. Das Anschlusstor von Lausanne wurde ja von einem Basler eingeleitet (wie auch das 2:1 von YB am Samstag). Da muss Sforza daran arbeiten. Was mich ärgert sind zudem schlechten Standards. Die Eckbälle sind meist ungefährlich, Einwürfe landen sogar regelmässig beim Gegner. Meiner Meinung nach gehören Eckballtore zu den einfacheren Toren (da im Idealfall zwei Ballberührungen reichen), besonders für Mannschaften, die "noch Zeit brauchen", und eigentlich müsste Basel genügend starke Kopfballspieler haben (insbesondere mit Klose und Kasami).