I mues sage es isch sowit ich mi mag bsinne s'erste Mol dasi e Blagedde ufe erste Bligg dermasse hässlig und drnäbe find, dasi noni weiss obi eini wird kaufe. Wär heftet sich scho e Schissirolle ans Revers? Sorry, total plemplem. Vermuetlig kaufi eini und leg se eifach nid a. Wobi, denn 3 Mönet lang in dr Stadt vo de Blageddeheinis abrüllt wärde....
Mir gfallt si au nit. Ych lueg amme lieber vorwärts als zrugg, und vor allem ha ych d Nase gstriche voll vo däm ganze Corona-Gschrei. Klar mien mer no e rächti Zyt mit däm Schaiss lääbe, aber grad wääge däm bruuch ych ze allem aane nit au no e "Erinnerig" draa mit dr Blaggedde.
Boschte wird ych si drotzdäm. Mir wäärde dr Erlös us unserem aigene Blaggedde-Verkauf und au d Comité-Subvenzioone wo's gää wird unsere "Zueliiferer" z guet koo losse, doorum isch dr Kauff Ehresach. Eb ych mer allerdings die Schyssirolle wirgglig an Kittel hängg waiss ych ehrlig gsait au no nit...
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Gestern habe ich das Pfyfferli nachgeschaut - und war positiv überrascht. Ich finde es gut gemacht. Die Figur von Sabine Rasser scheint mir etwas breitgetreten und etwas banal, aber sonst hat's viel Gelungenes, inklusive die Schnitzelbänke. Am besten gefallen haben mir die drei Alten, die von ihren erwachsenen Kindern überwacht und zurechtgewiesen werden. Das trifft den Nagel auf den Kopf. Und die Reaktion der Alten!
D Fantis hänn's scho vor ere Wuche gluegt, und es het au uns grundsätzlig gfalle. Es stimmt, d Frau Haberthür-Labhardt isch ewäng zue bresänt, ai Nummere mit ere hätt glängt. S Stiggli mit dr "umkehrte Wält" resp. de drei Alte isch wirggliog sehr guet gsii. Au die (laider zimlig kuurzi) Solo-Nummere vo dr Salomé Jantz isch stargg gsii, ych find si sowieso die Bescht vom Pfyfferli-Ensemple. Bi de Bängg: Spitzbueb schwach, Dr. FMH ha ych scho besser gseh/gheert, die andere drei stargg.
Alles in allem e glungeni Sach, au wenn wie vo dr BaZ ebefalls bemerggt s lokaale Gscheh z kurz koo isch. Lieber weeniger Corona derfir e mee Späss yber Aggermaa, Dürr, Burgener etc.
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!