Dr Schneider schmaisst aane bi Thun. Und dr Heliane het's die root Perügge glypft, si het dr Magnin in d Wieschti (asso gwaasi zue sich sälber ) gschiggt. Schaad, si hätt no zwai Wuche kenne waarte dermit bis er au no gääge uns verloore hätt...
Es wuurd mi nit wundere wenn dr Schneider im Letzi lande wuurd.
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Ah jä...? Ha geschter no gsait (wo si bi dr Zämmefassig am TV erwähnt hänn, wie lang dr Magnin scho bim FCZ isch): "...aber nümm lang!". Mänggmool gohts schnäller als me maint. S Karussell isch also eröffnet.
Gerüchten zu folge war Magnin so lange beim FCZ Trainer, weil der Präsident dadurch viel mitbestimmen konnte. Ich kann mir nicht vorstellen, dass sich Koller das antut.
Manchmal habe ich den Eindruck, die besten Runden für den FCB sind jene, an denen er nicht spielen kann. Das Remi heute in Bern bestätigt diesen Eindruck.
A propos Lugano: Die hänn jo sälbertsmool au scho uns dr letscht Match im alte Stadion "versaut" (1:3 im Dezämber 1998). Und ys denn e baar Joor speeter dr eerscht Sieg im neie Tämpel "beschäärt".
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!