Bi gschpannt, ob d Walliser s hütt wiider mit 11 Maa im aigene Stroofruum versueche. Ych ka mirs nidd vorschtelle, erschtens hetts nüdd brocht und zwaitens schpiile si dehaim. Villicht gits drumm e glainers Geknorze als vor kuzrem im Joggeli. In dämm Sinn... ych blib bim 2-1 Siig-Tipp vom FCB. Hett zwar letschtens nidd gschtumme, aber immerhin hett dr FCB gwunne.
Gurggeliga at its worst.. D Fählpass- und Ballverluschtquote dürft knapp under 100% liige. Und em Pululu si letschts erfolgryychs Dribbling dürft ca. glyych lang här si, wie dr letscht Siig ime Maischterschafts-Schpiil gege dr FCB. Himmeldruurig zum Zueluege...
Ha nyt gseh wil kai Pei-Tiiwi. Aber es muess schlimm gsii syy. Mir sinn aifach numme no pyynlig. "Gurgge-League Gool" gib mer nit sondern lieber ai, zwai Drooscht-Whisggely.i
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
300 hochi Bäll und 299.5 lande bi me Walliser. Okay... versueche mir s nomoll mit 300 hoche Bäll. Das isch kai Päch, sondern Ideelosigkeit, Unvermääge und Harmlosigkeit im Quadrat gsi.
Aber: In Zuekunft wird alles besser. Ych ha dr Teleclub kündet und "muess" mir daas künftig weniger oft adue. Und bitte-bitte losed mi NIDD uss für dr Match am Samschtig.