So wie's ussgseht, hetts mit dr Umschtellig uff Wäärbefreyhait funggzioniert!
Es git denn no ai-zwai glaini Abassige bzgl. Forums-Theme-Uffdailig und denn könne hoffentlig alli wiider unbeschwert mitschryybe und hoffentlig nidd numme mitlääse!
Me kennt jo au - wie geschter an dr Syyle 3 vorgschlaage - zem Aaloss vom neie Forum wieder emool e Poetehogg mache (am 5. Sebdämber). Und derbyy denn au grad die "Wäärbefrei-Prämie" beglyyche.
Ych mach emool e Fred in Sache Hogg.
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Dass Dir Euch an dene baar Euro fir d Wärbe-Wägschaltig wännd bedailige isch sehr nätt, aber nidd wirglig nöötig. Zudeämm irgendwie fascht e bitz "kompliziert", nach was fir e Quote me daas söll uffdaile. Und wenn denn mehr zämme kunnt, als ych zahlt ha, wär mir daas ganz und gar nidd rächt.
Ych hätt en anderi Idee. Wär will, ka jo e aimoolige Byydraag nach aigenem Guetdüngge an e guete Zwägg lasichte. Ych erlaub mir drumm, Euch bi Gläägehait emolle e Mail an die "regischtrierti" Adrässe z schigge, wo me denn ka noochelääse, um was es giengt.
Die, wo im Facebook mit mir "verbandlet" sinn, könne scho abschätze, um was es sich derbi handlet. Aber alles nadyrlig freywillig!